Verkoopvoorwaarden

Kan ik mijn aankopen bij HBG ruilen of terug brengen?

Gekochte aankopen kunnen niet geruild worden.
Ook terugbrengen in ruil voor een tegoedbon of contant geld kan niet.

Heb ik garantie op aankopen bij HBG?

Alle artikelen, die HBG voor verkoop aanbiedt, worden door ons en onze medewerkers gecontroleerd, 
Alle elektronische en/of op batterijen werkende artikelen worden door onze medewerkers getest en worden dus werkend verkocht. Wij geven daarom geen garantie op deze artikelen.
Artikelen, die op batterijen werken en zonder batterijen in onze winkel liggen, kunnen bij de kassa door de klant getest worden. 

Coulanceregeling

Alleen op de, bij ons gekochte, kruiken en badjes geldt de coulanceregeling.
Mocht bij thuiskomst blijken dat een kruik of bad lekt mogen deze binnen 2 werkdagen omgeruild worden.

Hoe lang kan ik gekochte artikelen bij HBG opslaan?

Indien je je grote aankopen (zoals bijv. een box, commode ed) op niet direct kunt meenemen dan kan deze maximaal 3 weken bij ons worden opgeslagen.
De eerste week betaalt u geen vergoeding voor de opslag.
Onze opslagruimte is beperkt. Daarom brengen na 1 week een vergoeding van € 5,- per dag in rekening.

Wij bieden een bezorgservice aan. 
Ook voor de te bezorgen aankopen geldt de opslagvergoeding vanaf de voor ons eerst mogelijke bezorgdatum na de eerste vergoedingsvrije week.
Wel vragen we de opslagvergoeding direct tijdens de aankoop direct te betalen.

Wij steunen St. Kinderen Kankervrij (KiKa)
This is default text for notification bar

Wij gebruiken cookies!

Beste bezoeker van HetBabyGoed,

HetBabyGoed maakt gebruik van cookies, wij zijn wettelijk verplicht u te informeren over het gebruik van cookies.

Cookiebeleid

Privacy Policy